Strona 1 z 7

Akceptacja KP po zmianach w Kreatorze Postaci.

: Wto Sie 27, 2019 8:39 pm
autor: Niara
Ten temat służy do składania próśb o akceptację zmian w Kartach Postaci. W celu ułatwienia tego procesu prosimy, aby w poście napisać co zostało zmienione.

Re: Akceptacja KP po zmianach w Kreatorze Postaci.

: Śro Sie 28, 2019 1:18 am
autor: Daro
Proszę o zaakceptowanie zmian w KP:

DARO
1. Uzupełnione zostały podstawowe dane wprowadzone przez nowy kreator: majątek, sława, profesje itp.
2. Uzupełnione zostały także:
Atrybuty:
- wyczulony na magię -> wyostrzony zmysł magiczny (uznałam, że nie potrzebuje tej cechy na maksimum, bo nie na tym opieram granie nim)
- niezbyt błyskotliwy -> tępy (sporo zastanawiałam się nad jego inteligencją, ale teraz widzę, że nie było nad czym XD)
- żelazna wola -> b. silna wola (bardziej mi do niego pasuje i mniej utrudnia rozgrywkę)

Umiejętności:
- Odnowione poziomy (automatycznie dało mi mistrzów tam, gdzie teraz ma eksperta, za to sporo zaawansowanych zmieniłam na biegłych)
- Dodałam trzy nowe umiejętności uzupełniające:
Rasologia O - Z samej KP wynika w sumie, że Daro miał styczność z wieloma rasami i coś o nich wie, ale wcześniej jakoś to przegapiłam
Odnajdywanie źródeł magii - Z - Też nie wiem czemu tego nie opisałam - ma dobry zmysł magiczny i orientuje się w takich sprawach - to jedna z umiejętności, która pomaga mu odbierać otoczenie
Przetrwanie - Z - jak wyżej. Może uznałam, że wampir nie potrzebuje tego jako umiejętności, ale teraz wolę mieć to rozpisane.

Cehy specjalne:
- automatycznie weszły nowe 'poziomy', przy czym chyba tylko pierwsza cecha z zalety stała się rasową. Poza nią jest wada i skaza i uznałam, że dobrze pasują.

Przedmioty Magiczne:
Szwy - z zaklętych poprawiłam na tajemne
Słoneczko - delikatna zmiana działania (teraz Daro odsypia tak samo czas spędzony bezpośrednio na słońcu co w cieniu (choć w świetle dnia) - czyli połowę)
Imienne Kolczyki - zaczarowane. Nowy przedmiot inspirowany rozwiniętymi poziomami, a także niewykorzystanym pomysłem - Daro miał już kolczyki z imionami braci, a fabularnie jakoś wiedział gdzie ich szukać, więc połączyłam jedno z drugim.

Re: Akceptacja KP po zmianach w Kreatorze Postaci.

: Śro Sie 28, 2019 1:34 pm
autor: Samiel
1. Nimroth
a) Pseudonim:
- po konsultacjach z Kaną uznałem, że dopiszę mu jeszcze jeden pseudonim, który brzmi "Ładny Chłopiec", w opisie wyglądu wspomniałem, że czasem jest nazywany (głównie przez kobiety) właśnie tym mianem, więc pomyślałem, że może warto będzie je wpisać jako drugi pseudonim.

2. Kelsier
a) Cechy specjalne:
- Skupienie - z domyślnie ustawionego poziomu "Fenomen" zmieniłem poziom na "Dar",
- Rytuał Wkroczenia w Cienie - z domyślnie ustawionego "Fenomen" poziom cechy zmieniłem na "Atut",
- Cechy rasowe - z domyślnego "Dar" zmieniłem na "Rasową".
b) Magia:
- dopisałem magię przestrzeni na poziomie ucznia, którą Kelsier miał od samego początku, ale zniknęła ona w nowej wersji kreatora.
c) Umiejętności (zmiany w nich zachodzą po to, żeby zestaw umiejętności pasował do wizji postaci, którą można teraz lepiej dopasować przez to, że jest więcej poziom wyszkolenia):
- Szpiegostwo i Skradanie się podniesione z "Biegły" na "Ekspert",
- Sporządzanie trucizn i Geografia obniżone z "Biegły" na "Zaawansowany",
- Unieszkodliwianie mechanizmów obniżone z "Opanowanego" na "Podstawowy",
d) Przedmioty:
- Skazy - poziom zmieniony z "Tajemnego" na "Zaklęty".

3. Malthael
a) Cechy specjalne:
- Magiczne Postrzeganie - zmiana z domyślnie ustawionego "Fenomen" na "Dar",
- Upadły Anioł i Regeneracja - z domyślnego "Daru" zmienione na "Rasowe",
- Utrata Pamięci (która jest tylko cechą tymczasową) - poziom zmieniony ze "Skazy" na "Ułomność",
- Znamię Zbuntowanego - zmienione z "Klątwy" na "Skazę".
b) Magia:
- Magia Powietrza - zmieniony poziom z "Ucznia" na "Czeladnika", aby bardziej pasowało do poziomu magii, którym postać będzie posługiwać się, gdy już odzyska pamięć.
c) Umiejętności - zmiany w nich zachodzą po to, żeby ich poziomy pasowały bardziej do wizji postaci:
- Walka wręcz - zmiana z "Biegłego" na "Eksperta",
- Medycyna - z "Opanowanego" na "Biegły",
- Wiedza tajemna, Czytanie i pisanie, Taktyka - w dół z "Biegłego" na "Zaawansowany",
- Tropienie, Pismo runiczne - z "Opanowanego" na "Zaawansowany".
d) Przedmioty:
- Bransolety Woli - poziom zmniejszony z "Zaklętego" na "Zaczarowany".

Póki co, to tyle - jednak to jeszcze nie jest koniec i pozostałych wstawię w nowym poście w tym temacie ^^

Re: Akceptacja KP po zmianach w Kreatorze Postaci.

: Śro Sie 28, 2019 4:07 pm
autor: Quidditch
Proszę o akceptację zmian w KP:

Quidditch
1. Uzupełnione zostały podstawowe dane wprowadzone przez nowy kreator: majątek, sława, profesje itp.
2. Uzupełnione zostały także:
a) Dodane nazwisko i pseudonim.
b) Dodana krótka wzmianka o przeszłości Quidditcha w zakładce historii opisująca niedawne wydarzenia które miały miejsce po opuszczeniu klasztoru mnichów.

Re: Akceptacja KP po zmianach w Kreatorze Postaci.

: Śro Sie 28, 2019 11:33 pm
autor: Maka
Proszę o akceptację zmian w KP:

MAKA
1. Uzupełnione zostały podstawowe dane wprowadzone przez nowy kreator: majątek, sława, profesje itp.
2. Uzupełnione zostały także:

Umiejętności:
- Zmiana poziomów z automatycznie przydzielonych
- Dodane dwie nowe umiejki; Śpiew (P) i Literaturoznawstwo (O). Pierwsze dodałam dla urozmaicenia fabularnego (Maka miała wpisanych w ogóle niewiele umiejętności), druga natomiast wyniknęła niejako z fabuły, a i zgadza się z historią postaci.

Cechy:
- Zmiana poziomów

Re: Akceptacja KP po zmianach w Kreatorze Postaci.

: Pią Sie 30, 2019 5:04 pm
autor: Silea
Proszę o akceptację zmian w KP:

Silea
1. Uzupełnione zostały podstawowe dane wprowadzone przez nowy kreator: majątek, sława, profesje itp.
2. Uzupełnione zostały także:
- dodałam nazwisko
- ustawiłam wszystkie cechy specjalne jako rasowe
- przedmiot Amulet zmieniłam z domyślnego baśniowego na zaczarowany
- atrybut charyzma: przeciętny -> przekonywujący
- umiejętności:
• medytacja: biegła -> opanowana
• zielarstwo: biegłe -> zaawansowane
• wspinaczka: opanowana -> zaawansowana
• pływanie: opanowane -> zaawansowane
- szerzej opisałam charakter
- rozszerzyłam historię

Re: Akceptacja KP po zmianach w Kreatorze Postaci.

: Pią Sie 30, 2019 5:51 pm
autor: Sanaya
Dobra, u mnie combo, wszyscy na raz >:)

Sanaya
1. Uzupełniłam nowe pola
2. W umiejkach podniosłam chemię na Zaawansowany (o jedno oczko)
3. Wpisałam Sanayi dom - od samego początku był w jej historii, fabuła się tam już działa, więc to tylko formalność ^^

Jorge
1. Uzupełniłam nowe pola
2. Dopisany dom - tak jak u Sanayi on również był wpisany w historię

Dżari
1. Uzupełniłam nowe pola
2. Trzy cechy zmieniłam na "rasowe", a czwarta - "nie jestem godny" - pozostał "skazą", tak jak był do tej pory
3. Uzupełniłam historię o wydarzenia z wątku z Delią i Evangeline
4. Troszkę też poprawiłam wygląd, ale to kwestia zamiany habitu na spodnie ^^
5. W przedmiotach pojawiła się wstążka z oznaczeniem "wyjątkowa"
Przy okazji byłabym bardzo wdzięczna za zmianę nicku z Dżariego na Dżariela.

Skowronek
1. Uzupełnione nowe pola
2. Dopisany kawał historii z podsumowaniem wydarzeń w Ekradonie
3. Cechy specjalne: widzenie w słabym świetle i odporność na choroby dostały oznaczenie "rasowe", odporność na trucizny stała się "Atutem", reszta tak jak było
4. Z umiejek: aktorstwo poszło oczko w górę na [Z], bo w wątku Skowronek się podszkoliła w praktyce, o oczko skoczyła również jazda konna z tych samych przyczyn.

Yastre
1. Uzupełnione nowe pola
2. Cechy specjalne: kilka zostało oznaczonych jako "rasowe", reszta jak było
3. Towarzysz w postaci chochlika z loterii został opisany według nowych standardów

Tioyoa
1. Uzupełnione nowe pola
2. Dopisany dom i warsztat
3. Cecha "Krasnolud przez zasiedzenie" stała się Atutem (była Zaleta)
4. Magia struktur poszła oczko wyżej na Czeladnika

Kinalali
1. Uzupełnione nowe pola
2. Dopisane mieszkanie
3. Cechy rasowe zostały tak określone, reszta bez zmian
4. Magia emocji oczko w dół - na Czeladnika
5. W przedmiotach pojawiła się wyjątkowa obrączka

Widugast:
1. Uzupełnione nowe pola
2. Cechy rasowe zostały jako takie oznaczone
3. Jego towarzysz - Vertai - został opisany według nowych standardów

Ijumara:
1. Uzupełniona
2. Cechy rasowe zaznaczone jako takie, reszta bez zmian
3. W umiejkach żeglarstwo na [E]

Nikolaus:
1. Uzupełniona o nowości
2. Dopisane posiadłości
3. "Mentalny taran" z fenomenu stał się mocą

Kaikomi:
1. Uzupełnione nowe pola
2. Jedna z cech stała się rasową, reszta bez zmian
3. Dopisana posiadłość (wspólna z Lucym)
4. W umiejkach cukiernictwo poszło oczko w górę, a gra na instrumencie oczko w dół, kwestia dotarcia w fabule
5. Dopisana część historii, która wydarzyła się w międzyczasie

Rael:
1. Uzupełnione nowe pola
2. Dopisany fragment historii z rozpoczętym wątkiem z Tristanem
3. W cechach "dary anioła" zostały określone jako rasowe, a "Księżniczka na ziarnku grochu" z Wady stała się Ułomnością, bo chyba bardziej pasuje

Mniszek:
1. Uzupełnione nowe pola
2. Jedna cecha specjalna stała się rasową, reszta jak było

Mitra:
1. Uzupełnione nowe pola
2. Dopisany fragment historii z najnowszymi wydarzeniami z wątków
3. Dopisana posiadłość
4. Cecha "Nie do zdarcia" pozostała zaletą, bo chociaż zawiera cechy rasowe, są w niej również inne składowe
5. Dopisany towarzysz - mały, wredny demon o imieniu Żabon, który przypałętał się w fabule

Rianell:
1. Uzupełnione nowe pola
2. Jedyna cecha specjalna stała się rasową

Sadik:
1. Tylko uzupełniłam nowe pola

Maximilaan:
1. Uzupełnione nowe pola
2. Dopisane mieszkanie
3. Cechy rasowe zaznaczyłam jako takowe, reszta bez zmian
4. Jego pustułka została ładnie opisana według nowego schematu

Rammi:
1. Uzupełnione nowe pola
2. W cechach specjalnych jedna stała się rasową, a cecha "Ale jednak szczęście" stała się Atutem, by równoważyć "Kaprawe szczęście", które jest oznaczone jako Wada
3. Jego magiczny przedmiot z Baśniowego stał się Zaczarowany, bo chyba bardziej pasuje
4. W umiejkach "wiedza bezużyteczna" poszła na E, "religioznawstwo" na O - wydaje mi się, że tak bardziej pasuje do całokształtu

Re: Akceptacja KP po zmianach w Kreatorze Postaci.

: Nie Wrz 01, 2019 5:30 pm
autor: Samiel
(Edycji moich KP część kolejna i ostatnia)
1. Nessus
a) Historia postaci:
- dopisane zostały wydarzenia z ostatniego wątku fabularnego, w którym udział brał centaur.
b) Cechy specjalne:
- Szał Berserkera - z "Fenomenu" na "Dar",
- Wiedza Przodka - z "Daru" na "Atut",
- Mowa Zwierząt - z "Zalety" na "Rasową".
c) Magia:
- dopisałem magię Mocy na poziomie "Ucznia", którą Nessus miał od samego początku.
d)Umiejętności:
- Bestiologia i Uniki - z "Opanowanego" na "Zaawansowany", aby lepiej pasowało do poziomu tych umiejętności, który centaur prezentował w wątkach,
- Sporządzanie trucizn - z "Opanowanego" na "Podstawowy" - Nessus właściwie nie używał jeszcze tej umiejętności i uznałem, że równie dobrze mogę mu ją osłabić.
e) Przedmioty:
- dopisałem przedmiot "Krwawa Furia" - jest to magiczna halabarda o randze "Tajemny", którą Nesuss miał wpisaną od samego początku.

2. Salazar
a) Historia:
- dopisałem krótki fragment na temat tego, co dzieje się w nowym wątku fabularnym Salazara.
b) Cechy specjalne:
- Widzenie w ciemności - z "Zalety" skoczyło na "Rasową", bo jest to cecha rasowa mrocznych elfów.
c) Magia:
- dopisałem magię Przestrzeni na poziomie "Adepta" - postać od samego początku miała ją właśnie na takim poziomie, więc nie zmieniałem tu niczego.
d) Umiejętności:
- Wspinaczka, Poliglotyzm, Unieszkodliwiania Mechanizmów - spadek z "Biegłego" na "Zaawansowany", mniej potrzebne umiejętności, które wcześniej jednak miał na zbyt wysokim poziomie względem tego, jak często ich używa,
- Szpiegostwo - w górę z "Opanowanego" na "Biegły", tutaj odwrotnie - częściej używał niektórych elementarnych umiejętności, które składają się na szpiegostwo, więc podniosłem mu to lekko w górę,
- Szulerstwo i Targowanie się - teraz są na poziomie "Zaawansowanym", tak jak wyżej - u nich też zmieniłem poziomy dlatego, że ich nowe poziomy bardziej pasują do ogólnej wizji postaci.

3. Seviron
a) Historia:
- dopisałem wydarzenia z nowego wątku Sevirona.
b) Cechy specjalne:
- Plecenie Snów i Utrata Krwi - obie cechy dostały rangę "Dar",
- Odporność na choroby - cecha wynikająca z tego, że ma w sobie krew leśnych elfów, więc dostała ona rangę "Rasowa".
c) Magia:
- dopisałem magię Ducha na poziomie "Ucznia" - postać od początku ją miała.
d) Umiejętności:
- Walka włócznią - z "Biegłego" na "Ekspert" - Seviron za mało uczył się, żeby być mistrzem włóczni, jednak na pewno walczy lepiej niż ktoś, kto jest z nią biegły, co widać było w fabule,
- Rytualizm i Wiedza o duchach - spadek oczko w dół, z "Biegły" na "Zaawansowany" - dokładniej określa to wiedzę Sevirona w tych dziedzinach,
- Skradanie się - z "Opanowanego" na "Zaawansowany" - teraz lepiej mogę określić jego możliwości w skradaniu się i są one lepsze niż te wynikające z opisu "Opanowanego".

4. Vergil
a) Posiadłość:
- dopisałem Vergilowi posiadłość na terenie Mrocznych Dolin, która była i jest jego domem.
b) Cechy specjalne:
- Wampiryzm - domyślnie ustawiło jako "Dar" (albo "Atut"), więc zmieniłem na "Rasową".
c) Magia:
- dopisałem Vergilowi magię Zła, którą postać miała od samego początku.
d) Umiejętności:
- Walka wręcz i Skradanie się - z "Biegłego" na "Ekspert" - głównie przez poziom tych umiejętności, który prezentował w wątkach fabularnych,
- Polowanie i Tropienie - z "Opanowanego" na "Zaawansowany" - jak wyżej właściwie,
- Taniec - z "Opanowanego" na "Zaawansowany" - w końcu jest arystokratą wampirzym, więc (mimo, że woli podróże i przygody od bali) powinien mieć tę umiejętność na odpowiednim poziomie dla osoby jego pokroju.

Re: Akceptacja KP po zmianach w Kreatorze Postaci.

: Pon Wrz 02, 2019 1:41 pm
autor: Nevaeh
Do akceptacji stawia się cała kolejeczka:

1. Nevaeh:
a) uzupełnione nowe pola
b) zmiana cechy "Uwiązanie odporności" skaza -> wada
c) Zmiana poziomu magicznego przedmiotu zaklęty -> zaczarowany

2. Ayeesha
a) uzupełnione nowe pola
b) zmiana umiejętności "poezja i śpiew" z poziomy biegły -> ekspert, ponieważ wcześniej nie było takiego poziomu,a lepiej oddaje to jej zdolności w tej dziedzinie
c) zmiana poziomu umiejętności magii pustki uczeń -> czeladnik; j/w,
d) zmiana cechy "Pokusie zdolności" zaleta -> rasowa

3. Cerim
a) uzupełnione nowe pola, w tym posiadłość
b) cecha "Przemienione ciało" zaleta -> rasowa

4. Mikao
a) uzupełnione nowe pola, w tym posiadłość
b) zmiana cechy "Natychmiastowy Nokaut" wada -> ułomność
c) zmiana poziomu magii struktury uczeń -> czeladnik; (wytłumaczenie podobne jak w przypadku Ayeeshy)
d) zmiana umiejętności "kowalstwo" opanowany -> zaawansowany; z przebiegu wątku uświadamiam sobie, że ten poziom jest chyba bardziej odpowiedni, biorąc pod uwagę zachwalanie umiejętności Mikusia w tej dziedzinie xP

5. Shyilia
a) uzupełnione nowe pola
b) cechy rasowe są teraz, no, rasowe xD
c) zmiana umiejętności "skrytobójstwo" biegły -> ekspert; j/w

6. Gaia
a) uzupełnione nowe pola
b) cechę "Utajenie" domyślnie zmieniło na Fenomen i tak postanawiam to zostawić

Ponadto musiałam edytować historie Shyilii, Mikusia i Gai, ale to tylko drobne poprawki kosmetyczne, tzn. pousuwać ręcznie wprowadzane kursywy czy pogrubienia, bo po zmianach wyświetlały się jako kod xD

Mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałam xP

Re: Akceptacja KP po zmianach w Kreatorze Postaci.

: Czw Wrz 05, 2019 5:55 pm
autor: Anna
[Anna]
Uzupełnione zostały podstawowe dane wprowadzone przez nowy kreator: majątek, sława, profesje itp

Re: Akceptacja KP po zmianach w Kreatorze Postaci.

: Pią Wrz 06, 2019 10:44 pm
autor: Hashira
No dobrze, póki co jedna osóbka na raz :P

Hashira
Uzupełnione zostały podstawowe dane wprowadzone przez nowy kreator: majątek, sława, profesje itp.
Hashira dostała pełne imię i nazwisko, podbiłam też o 2 lata jej wiek
Fragment historii dotyczącej jej życia na północy oraz aktualizacja historii współczesnej na końcu.
W związku z uzupełnienie historii opisałam posiadłość.
Do tego niewielkie zmiany w charakterze, a raczej uzupełnienie opisu :)

Re: Akceptacja KP po zmianach w Kreatorze Postaci.

: Nie Wrz 15, 2019 4:26 am
autor: Medard
[Medard]
Dodano, widniejący wcześniej w polu "Uwagi", pełny tytuł władcy Karnsteinu.

Re: Akceptacja KP po zmianach w Kreatorze Postaci.

: Nie Wrz 15, 2019 12:31 pm
autor: Persewir
[Persewir]
Uzupełnione zostały podstawowe dane wprowadzone przez nowy kreator: majątek, sława, profesje itp.

Plus:
Mały "remake" postaci pod względem historii, wyglądu i charakteru - bardziej poprawy stylistyczne niż bardziej znaczące.

Re: Akceptacja KP po zmianach w Kreatorze Postaci.

: Wto Wrz 17, 2019 10:59 am
autor: Vaxen
Proszę o akceptację KP

[Vaxen]
Wprowadzone zmiany:
  • adaptacja KP do nowego systemu
  • poprawki w historii
  • dodanie w historii części dotyczącej wydarzeń w najnowszych wątkach
  • dodanie nowej cechy (zdobytej w ostatnim wątku, dawno temu miała już być dopisana, cały wątek tu:ARTEMIS)
  • dodanie posiadłości – kaplica zmartwychwstania
Dzięki

Re: Akceptacja KP po zmianach w Kreatorze Postaci.

: Wto Wrz 17, 2019 11:30 am
autor: Laura
Proszę o akceptację zmian w KP
[Laura]
Dostosowanie KP do kreatora, nowe pola, drobne błędy z niektórych polach (np. zamiast dwóch apostrofów użycie cudzysłowiu czy zamiast oznaczenia "< br />" użycie zwykłego przejścia do nowej linii – kiedyś to w kreatorze nie działało)

Re: Akceptacja KP po zmianach w Kreatorze Postaci.

: Wto Wrz 17, 2019 11:44 am
autor: Kai
Proszę o akceptację KP.

[Kai]
Nowe pola + drobne poprawki znaków